SAHABAT PEMBACA! =)

Friday, February 25, 2011

SORE JUMAAT

Setelah gah semangat Rabi'ul Anwar pada minggu lepas, minggu ini saya lalui hingga tersungkur di tikar sejadah. Ini perjuangan, kawan. Sik terkaber nak bangun lepas solat Asar pada 3 hari lepas. Inilah dia, wahai Tuhanku...hamba yang lemah tiada daya dariMu.

Banyak yang ingin dikongsikan di taman bunga ini. InsyaALLAH, kedatangan hujung minggu akan saya curi masanya untuk mengemaskini pengisian2 dan pengalaman2 hidup saya. Walaupun tiada orang nak baca, (hehehe =p ) biarlah kerana kepuasan itu datangnya pabila jari jemari ini lincah di hadapan papan kekunci Acer 4310 ini.

Di Sore Jumaat ini, saya tengah menanti kehadiran sahabat saya, Puan Noor Adibah, yang akan "menculik" saya ke markas Dar-Maliki di Ampang. Baru sahaja pagi tadi kempunan memutit mutiara ilmu dari Habib Ali, Allah gantikan di Dar- Maliki, insyaALLAH... =)
Kuliah malam ini di Dar Maliki, Ampang. Kitab Kanzul Minan dan I'tiqad Ahlus Sunnah wal Jama'ah. =) Jemput ye, kawan2! OFF TO GO!
Wassalam

No comments: