SAHABAT PEMBACA! =)

Monday, November 29, 2010

JANATAQWA EDISI NOVEMBER 2010

-BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM-




Tiada daya dan kekuatan bagi hamba ini, tanpa meminta kekuatan dari-Nya. Syukur2 ya ALLAH, akhirnya saya dan teman2 HEWI berjaya berpadu tenaga menganjurkan Janataqwa HEWI PERKEPIS Edisi November 2010. Berlangsung di Homestay Saftuyah Kg. Pasir Pandak bermula dari petang 27 November 2010 sehingga pagi 28 November 2010, seramai 25 muslimah yang menyertainya.

Dalam kondisi dan minda yang masih samar2 dan tidak pasti apa yang ingin diketengahkan sewaktu program, teori cuba jaya atau "try and error" menjadi panduan saya dan kawan2. Saat ini, rindulah saya dengan HEWI2 di PERKEPISMA kerana kami di sana serba-serbi try and error
. Alhamdulillah fi kulli hal...

Saya ingin mengambil kesempatan ini ingin mengucapkan jutaan terima kasih buat warga penggerak Janataqwa HEWI PERKEPIS Edisi November 2010 di atas komitmen, idea, tenaga, dan pengisian yang anda berikan sepanjang program. Dan buat adik2 peserta, "jangan jerak". Hehe..semoga dalam singkatnya masa program ini, banyak manfaat buat kalian. Jadilah hamba yang berkasih-sayang sesama sendiri. Dan jadilah muslimah yang disayangi ALLAH.





Coretan HIKAYAT BUNGA di: www.raufasufrina87.blogspot.com

No comments: