SAHABAT PEMBACA! =)

Tuesday, October 12, 2010

BAM! BAM! BAM!

Bismillahirrahmanirrahim...

Hohoho...mood saya malam ni ialah......SERABUT!!!
Mintak maaf Enche Masa...saya perlu mengeluarkannnya di SINI.
Ya! Di SINI!
Saya berada dalam Zon Amaran sekarang ni. Kenapa?
Kerana saya harus terkejar-kejar di sekitar Kulliyyah Engin tu,
rajin-rajin naik turun lif dan tangga.........
DAN MENGEJAR DEADLINE ataupun TARIKH MATI!! huh? hehe

Malam ni, saya KEMPUNAN kelas Talaqqi Ustaz Muhadir dan tertekannya saya...!
Kalau ada senapang atau pistol depan mata saya ni, mungkin sayalah pembidik yang terhebat??
Hahaha...satu persatu BEBANAN TUGASAN ini akan saya tembak!!!
BAM! BAM! BAM!
Maknanya...FINISH THEM and SUBMIT!!!
Tapi, jadi burung merah ni best gak...ada gaya pejuang! =D



Maaf, fikiran saya kucar-kacir
Maka terhasillah ayat kucar-kacir
3 minggu lagi...akan bermulalah Peperiksaan Akhir Semester....
Perasaan saya melalui hari2 saya sungguh bergelora...
Kenapa?
Kerana saya di Tahun Akhir ini boleh tahan juga tunggang langgang yang disediakan...
Tadi petang baru selesai mendaftar subjek semester depan
Rasa lapang sedikit kerana tinggal BAKI2 subjek yang perlu dipenuhi...
ALLAHU ALLAH!
MUDAHKANLAH!!!

Yang paling saya ******* (isi je ikut suka) ialah NAFSU!
Nafsu mahu sahaja mangajak saya bersenang2,

padahal kerja melambak2! berlonggok!
Syukur saya dipandu IMAN dan AKAL yang WARAS
agar mengagalkan rancangan si NAFSU keparat tuh!
DAN
Rakan2 sebiliknya yang bila aku perhatikan
sedikit sebanyak membangkitkan semangat blaja!

Ya ALLAH, permudahkanlah mujadahadah ini....
Tiada kumampu dan tiada kuberdaya
tanpa pimpinan,
tanpa kekuatan,
tanda petunjuk dariMu...
Berikanlah kebaikan2 pada usaha2 yang telah kulakukan selama ini...
dan
Jadikanlah hambaMu ini seorang HAMBA yang BERSYUKUR...
AMEEN

No comments: